imorgon är det heelg :D

tjabba.
jaha har haft en chill dag

försov mig lite halvt imorse men det va lungt ändå, asså jag DAMPAR på at tdet e så halt.
hade iaf no där jag bara chillade m liina. sen typ spanska prov, gick gaanska bra men typ sket i det och stack ut till makki & naomi ist, så vi sket i engelska och stack till donken HAHA tjockisar. så det va chillerill hade iaf SO sen, blev as grinig för att typ alla i in omgivning var det, iaf andreas och elias. aja drog till kuratorn och snacka så jag missa hela svenskan typ naaajjs, sen hade vi musik, lacka fan snacka LITE med martin&lina, och skratta men imte så det hördes , så efter dom bah; aa dom vi säger nu vill vi prata med så säa dom oss och massa andra så bah; blää sen fick vi ställa upp ALLA stolar i båda musiksalarna va typ 90 stolar, fuck of, missa bussen och allt, aja drog hem till lina sen och åt lussebullar och drack varm oboy titta på massa sex and the city avsnitt också, hihi sen vid typ kvart över sex drog jag hem då bad jag bea ringa mej också så vi snacka en massa nu chillar jag och funderar på att gå och hyra film!
aja ska iaf sluta blogga nu, IMORN ÄR DET FREDAG WOOHOOO.
btw, andreas om du ser det här, får du gjärna ringa mej...... :/
aja puss på er alla / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0