jag är kär!

Hellu alla! Skolan var helt oki ich vi slutade  rätt tidigt så det var ett plus! Efter skolan droh jag&johanna ner till stan, för att fika ngnstans men jag har inga pengar (med mig) så vi satte och i sturegallerian och bedömde ifl människor var rika eller medelmåttor! Hahah väldigt underhållande må jag säga:) Efter ett tag såg vi ett par skit snygga killar så vi följde efter som ett atg men sedan orkade inte johanna så vi gick tibx men då avr vår soffa upptagen! Men jag kom på att jag skulle prova canada jacka en bit därifrån så dit gick vi och jag säger! JAG ÄR KÄR I JACKAN! Den är underbar! Men såringer jag mamma och bah; Jag vill ha den! Och då säger hon men vi får se äääh! Nu hatar jag henne,
Jaa sedan avr jag tvungen att gå6 johanna för hon skulle träffa malin& Leonardo Dicaprio( haha)
Men jag ska göra teé och sätta mig och plugga, dör av huvudvärk snart usch!
puss

Hedda Jungdalen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0