jag har inget liiiiv ,nanananan

Hela ditt namn? Monika Kristina Miriam Furumo
Syskon? Yes, storebror & storasyster
Vad heter han/hon? Hannes& Naima
Vad heter dina föräldrar? Pia&Pelle.
Är dem gifta/förlovade? Jaa, gifta
Har du ofta mysiga hemmakvällar med hela din familj? Nej,. typ aldrig
Vad är det roligaste du varit med om? Haha, går inte att säga en sak
Vad är det sämsta du varit med om? en massa...
Fördedrar du Coca-cola eller Fanta? Coca-Cola
Glass eller godis? Beror på , jag älskar båda (a) 
Favoritdryck? beror på villket humör jag e på (aa)
Vem utav dina vänner betyder mest för dig? Andreas,matti,Hedda,lina.
Välj en utav dina vänner som är en riktigt sann vän? Matti, helt sjukt underbaaaaar.
Har du flick/pojkvän? nej -.-
Vill du ha det? Såklart haha :)
Vem saknar du mest av allt? Tara min syssling
Är det något du ångrar i ditt liv, isåfall vad? japp, mycket.
Äter du klokt? hehe..tre ord,; jag är tjock.
Bantar du? Nope.
Hur ofta gråter du? Ofta faktiskt
Är du en positiv eller negativ person? jag försöker vara posetiv men kan vara världens negativaste.
Är du avunsjuk på någon, isåfall vem och på vad? Jag är avundsjuk på många :$
Har du något intresse? vänner,dans,fest.
Föredrar du vänner framför familj? helst kompisar, men familjen...jo dom e helt sär
Är du kär i någon? gillar ngn mycket iaf...
Har du någon gång blivit riktigt sårad eller sviken av en nära vän? japp, helt lämnad, bokstavligen
Någon favoritlåt? Hah, riktigt många (a)
Om du vann en miljon, vad skulle du då göra för dom pengarna? shoppa, och skänka till barnhemmet.
Orkar du inte svara på fler frågor nu? jo det gör jag, så patetisk är jag :D

Jaa. jag vet jag har inget liv...
/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0