jag hatar mitt liv, jag hatar mitt liv, fan fan fan

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH vad jag är sur.
nu har jag skrikit och gormat åt mina föräldrar men dom lyssnar inte.. !
så nej det blir inget stan ikväll. dels för att jag lacka lite för mkt, aja skiter it
det e deras problem att jag bara kommer va så sjukt grinig hela helgen ännu värre
är att bea ska sova över med lukas ikväll, och dom ringer och  har jätte kul och blööö.
jag vill också -.- jag hatar mitt liv just nu, ÄNDA plusset är att eftersom jag klarade matten
så fick jag både kosshörlurar och ett par andra. men AAAAAAAAH  och snart kommer pappa hem
så då blir det väll bråk vid middagen eftersom min storebror har lagt sej i nu också
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH. nu saknar jag att kunna ringa andreas men han e väll
också ute med kompisar och har as kul och blir full FAN TA HONOM.:(
menmen, life goes on... nu ska jag äta en trevlig * host* middag med min familj
hoppas det blir bättre när syster kommer imorn !
och ursäkta, jag var bara tvungen att skriva av mig av min ilska.!
/ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0