Jag mår skit, men mina vänner hjälper mig,tack.

jag har världens bästavänner, har jag insett, okej jag visste att några av dom kunde jag verkligen lita på
men inte såhär många...jag visste att iaf några av mina närmsta vänner skulle vara där och stötta mej när jag måde sämst, men såhär många hade jag aldrig väntat mig, tack bebisar det betyder något otroligt.
extra tack till allas Hedda Jungdalen& Matilda Widlund.  jag tror ingen förstår bättre än ni,
nu när jag förlorat både jern&Andreas finns ni där och stöttar mej, eftersom bara ni förstår
hur oändligt mycket dom betyder för mig. oändligt tack till alla.
kan inte ens komma på något bra att säga för att tacka !


kyssar från en piss mirre men som har dom bästa vännerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0