jobbig natt, ännu jobbigare morgon

Vad är det med mej? har börjat sova länge på mornarna på sista tiden, wierd haha.
ni anar inte vad dåligt jagmår... var ju i enköping/uppsala igår, öärde iofs känna en ny
jätte trevlig kille, som var 93a hoho...nej men så blev jag typ matförgiftad där så gissa
vem som spydde inatt? jag vet äckligt...! och nu vågar jag inte äta något..
aja sen vid fyra väcks jag av att Martan smsar mig, så smsade med honom ett tag, sen efter det ringer
min bror till mej och är påväg hem och säger att han måste prata med mej, så blev fett orolig,
men jag kan säga att MATILDA WIDLUND RING MEJ NÄR DU SER DET HÄR :D
aja sommnade vid halv sex och gick precis upp. jag har ju varit jätte asocial den här helgen
men jag orkar inte träffa människor, jag håller mej till telefonsamtsal och sms:)
fan va jobbigt, idag är det en månad sen jag åkte till london,mindre än en månad till bröllopet
en månad och en dag till julafton, typ en vecka till första advent och julshowen m dansen
två månader till andreas fyller 14 , 2 månader och typ ngr dagar tills makki fyller 13,
typ 5 dagar kvar tills mamma fyller...jag vet inte hur gammal :S assså ååååååh vad mkt :S
men nu ska jag gå och sätta på en bra film, bea va på första konfirmations träffen igår
så måste ju kolla hur det var !

pussi / M

hihi jag och syster i Onsdags innan vi färga mitt håår.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0