Johanna& plugga!

rubriken säger vad jag ska göra idag,
Istället för att sitta vid datorn måste ja plugga, har NO prov på fredag(och jag kan ingenting) och så måste jag börja lite om mitt föredrag om streetdans ska bli jätte roligt! Eftersom jagg älskar det.
Har tagit ut lite faktia om olika dansstilar som tex; reggeaton,krumpnin, breaking mm!
Efter pluggandet så ska jag vara med johanna så vi hittar väll på ngt roligt som alltid! Och det bästa är att min mamma som jag förövrigt är sams med igen är på utförsäljning av Filippa K så hon skulle titta efter saker till mig också:)
Så men nu till plugg bhää!:(

Kiss and hug //hedda

Kommentarer
Postat av: Eleazar

Hej Hedda. Det är din "kompis" Linnea. Hur kommer det sig att du aldrig gör ngt med Mig, eller Freja? "johannajohannajohanna". Jag ahr inte gjort ett skit i helgeen. Puss.

2008-11-09 @ 16:48:03
Postat av: miriam.

men gud :S

2008-11-09 @ 18:20:59
URL: http://candyys.blogg.se/
Postat av: Lisa

Du Linnea du låter avundsjuk .. bara det.

2008-11-09 @ 20:46:48
Postat av: Hedda

Linnéa Ge dig serisöt!

2008-11-15 @ 18:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0