lalalalala

tjabba.
vet ni vad jag gjorde igår ? FÄRGADE HÅRET SVART ! :D hihi.
är nöjd men jag måste verkligen vänja mig. blev iaf super glad igår på idrotten när syster ringde mej och sa att hon köpte hårfärg till mej :D igår va jag också hos frisören och provade olika uppsättningar til bröllopet, vet nuvad jag ska ha. :Dkan slänga in en bild sen. 
dagen  har varit chillerill, matte läraren dampa på oss på matten -.-, men jag jobbade faktist as bra på spanskan :D
har typ inte hänt ngt, pratade med andreas idag, villket jag inte gjort på typ 2 veckor, det va najjs,
va as nära på att slå till en tjej på lunchen, haha men gjorde det inte, snackade om det med naomi ist, jävligt bra eftersom jag knappt känner henne men hon fattar fett bra !  matti va sjuk idag så på NO'n gick det åt helvette för mig och lina, vi kunde inte ens koppla :S
men nu ska jag sätta mig och läsa noveller och fixa lite
looove / M


här ser ni iaf min nya hårfärg, webbcam suger så därför ser allt fucked up ut.
.
ungefär den här frisren ska jag ha, men min toffs ska va " busig" men krusigt hår och toffsen ska sitta mycket högre upp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0