Love lockdown

Jag älskar verkligen Kanye West senaste låt! Den är helt underbar och jag har fastnat på den( förvånad?) aha. Skolan var väll okej det gick bara allmänt segt och saker skeet sig. Men det behöver inte ni få veta (A)
Men idag fyller min kära pappa år så vi ska ut och fira honom och så det bli någon resturang på odenplan tror Houston har skit god mat! ( och texas longhorn suger) Dels för att våra grannar hemma hos pappa äger den och jag har smärre problem med dom! haha. men men. I helgen har jag dansuppvisning och det ska bli jätte roligt förrutom attt jag inte kommer kunna göra ngt annat alltså vara med kompisar / pojkvän!:( Men så är det!
 Hedda Jungdalen
 
Haah jag tittade lite på gammla bilder och hittade en på Mina& mig och en på mig från vintras då det var "coolt"(eller nått) att ha skidglasögon på sig haha tönt kan jag bara säga;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0