måndaag

asså det e verkligen hur mkt snö som helst ute, villket är kul för typ alla andra förutom mig eftersom det va jag som blev måltavlan för alla snöbollar, iaf för andreas och hans kompisar, blev mulad typ 1000 gånger, så när jag kom tll bilden va jag typ genom blöt.... bilden var chill, pratade bara med lukas så :) sen typ efter det hade jag idrott men var som vanligt inte med, så bea ringde och då bröt jag ihop totalt, tänker inte säga varför..så började idrottslektinen med att gråta, men då var mina sötnosar där och stöttade, :) hihi ( lukas, Matilda,Lina,Emelie,AnnaG) klassen körde rugby på lektionen en jag och matti va inte med, men det va roligt att titta på, smsade med ozan också så det va chill i grillen ! aja drog hem sen och kom typ precis hem !  har ju NO prov imorn så jag ska sätta mig och plugga lite, slänger in ett inlägg senare.
Puss på alla söta människor./ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0