min tisdaaag haha,

tjabba,
blöö ni anar inte hur flummig jag är (aa) 
dagen va ganska chillerill, jag,lina och matti gick runt och sjöng teleporting fat guy hoho...
haha det va ganska roligt går ju på sär matten och vi e typ ettt gäng kompisar som går där, sådet blir inte så mkt matte så vi satt och sjöng på typ massa hsm låtar idag det va as roligt eftersom lukas typ kan alla utantill ? hihi. 
hade So prov som jag inte visste om eller jag hade helt glömmt bort det iaf så det gick åt helvette men anna ( lärare ) ska förhöra mej och andreas på det typ sen i veckan eftersom vi va sjuka , bra där :P
haha lukas ska btw bli min matte lärare, han är as bra typ så han ska hjälpa mej :D höhö får se hur det går.
hadde även en chill NO lektion, har  börjat med fysik, eller dom började med det när jag var sjuk, och trots att jag sitter vid samma bord som mina bästavänner hängde jag faktist med riktigt bra och fattar, höhö nu kan inte matti klaga på att jag e trög :D

men men, här får ni iaf två pictures, en från igår på meej och makki när vi va på qben i skolan, och en från idag på mej och matti innan NO'n och en när ebba ritat katt sträck på lukas och skrivit misse i pannan, haha



sen måste vi ju ge hedda beröm, hur snygg e inte bloggen nu liksom?
duktigt duktigt gumman :D


Love / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0