Onsdag morgon.

godmorgon,
idag har jag fått lite mera sömn så jag hoppas att jag ska vara på bättre humör idag.
är onsdag villket betyder att jag inte har tillgång till data förens imorn så !
aja, efter skolan draar jag och matti till antagligen kista C och fixar grejjer till Julshowen,ska även
kirra pressent till mamma som fyller år imorn ! :) sen ikväll blire dans, sista gången buhu..nu får
vi se va det är för freaks som kommer nästa år. haha.
Menmen,mormor var ju somsagt här igår, den smarta lilla människan är ju så smart att när hon
åker hem glömmer hon hunden här :S hur lyckas man ? haha aja så jag ska snart gå ut på en promenad
med plutten. menmen, nu ska jag bestämma mig om jag ska ha smink ir inte idag så
vi hörs, ciao / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0