pice of me...

Jahapp.
Gud vad jag älskar vinterkvällar, Först äter man god middag med familjen sen gör läxor och sedan myser med kanske en kopp varm chocklate! Wonderfule(A)
Hahaha det var det! Nej men jag gjorde chocklad till min lillasyster som var  iskall efter hon hade spelat match idag så vad gör man inte för sin älskade syster? <3
Dansen är jätte rolig och gud vad jag ser framimot att uppträda med den! Kommer blir bäst& imorgon ska sötafreja& kanske kanske Johanna sova hos mig får se!
Men nu sitter jag och lyssnar på Final countdown(?) som pappa lussnar på haaha.
Men bloggar väll imorn pussar Hedda
Och slänger in en bild på Tommy the clown som uppfan krumping en dansstil som verkar jätte rolig tror jag ska testa den ngn gång!

  


Kommentarer
Postat av: Eleazar

mhm o ja får sitta hemma o mögla, ._.

2008-11-14 @ 15:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0