PINSAMT!

Usch usch min vecka efter lovet började verkligen inte bra!
Eller allt hade varit jätte bra innan gympa och då hade vi vikarie! Johanna& jag som egentligen skulle ha varit med gjorde inget utan vi satt och slappde i ett annat rum med freja&linnéa, Såklart flummade vi och så och plötsligt fick vi för oss att vi skulle se vem som kunde ha mäst utmanade tröja haha! Så då drog jag ner mitt linne under bh:n och gissa vad... Jo vår gympa vikarie kommer in! och han bah: VAD GÖR NI?? och så han bah; det kan ni verklgen itne göra i MIN gympa sal och man går inte runt och flashar för andra! FYYFAN vad pinsamt det var och harn trodde säkert att vi var lesbiska, och tyvär så var inte rasmus där så jag kunde bevisa honom att jag faktist inte är det! Inte för att det är fel men.,...
Och det jobbiga är nu så ler han så där peddo aktigt till oss och vi ska ha honom hela veckn that´s scary!
Men det braiga är att Tom blev väldigt nyfiken vad som hade hänt så han ville veta och det ska han få! Och för att han ska få veta fixar han dricka till oss till fredag! Då jag,johanna och ngr(kanske) fler ska bli fulla fjortisar haha nej då!
Så var min "underbara" dag i skolan! (USCH)

(gammal bild)
Hedda Jungdalen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0