Rubrik!

Gud vad påhittig jag är på rubriker haha!
Igår& Idag har jag varit med mn alldeles egna Miriam, det ahr varit väldigt mysigt! Igår så mötte jag uppe henne vid odenplan och vi drog hem till mig och åt sedan åkte vi tunnelbana till zinkenzdam(?) och mötte hennes syster&mamma (hennes syster har jordens finnaste bröllopsklänning!) den är serisöt som en prinsessklänning! Så tittade vi och så det avr trevligt, Efter drog vi till fyran för att åka hem men då tar vi fyran åt fel håll så vi hamnar lånt bort åt helvete! Så vi springer omkring där och tillslut så tar vi andra busssen tbx (mot Radiohuset) haha.
Hemma var det väll bra förrutom att min mamma har gått och blivit helt udda! Hon är sur och blir ännu surare så fort jag säger imot! Så henne pratar jag inte med och har itne gjort det på en dag 'stolt*!
Idag så vaknade vi vid 11 eller jag vaknade tidigare och låg och spelade The sims på min mobil& smsade med Isaac. Men efter 10 min kanske så orkade jag inte ligga där med så då bestämde jag mig för att väcka Miriam och det gjorde jag genom att ringa henne med dolt! Och fan vad ho har shatat(?) om det idag och hon vet inte att det var jag haha förren hons er det hära inlägget! Gud vad hon kommer dampa på mig!!!
PÅ stan allafall så prövade Mriam väldigt många&fina/fula klänningar till brölloået och tillslut hittade hon en klänning,
Efter dorg vi till donken och åt och sen tåg bussen, sedagn hoppade Mriam av vid centralen och jag fortsatte hem!
Så nu sitter jag här och ska vara hemma ikväll annars dampar mamma ännu mera på mig ah! Kan föräldrar vara mera jobbiga? Eller min pappa är bäst!
Bjuder på en hel del bilder också från miriams klänningar så enjoy!

Hedda Jungdalen

Kommentarer
Postat av: miriam.

HEDDA JAG HATAR DIG, FAN DUMMA UNGE,

2008-11-08 @ 16:29:15
URL: http://candyys.blogg.se/
Postat av: hedda

hahah nej det gör du inte hahah! (fan var jag är bäst)

2008-11-08 @ 18:33:11
URL: http://candyys.blogg.se/
Postat av: miriam.

nej fy fan för dig. jävla svikare.... fan va patetiska vi är som skriver komentarer i vår egen blogg ....

2008-11-09 @ 17:15:02
URL: http://candyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0