Se det snöa...

Jupp tittade ut genom förnstret för en stund sen när jag och min syster satt och tittade på film så ser jag att det snöar! Hahah min syster blev helt till sig! Och jag älskar snö det är så mysigt, men tyvär så smälte den bort:(
Eller hittils har jag bara tagit det lungt och tittat på film, Skulle ha träffat Johanna men jag hinner inte för jag har dans! Saknar min livsglädje(älskar dig)
Jaa deet var det och jusste jag har köpt min efterlängtade Canada Goose jacka älskar den men klantiga jag rev upp två små hål genom att jag fastnade i en spik eller nått när jag hade sutit ute, Så det är därför jag inte har haft på mig den men på Måndag blir den klar så på Tisdag och frammåt kommer jag bo i den hahah!Försökte att ta kort på snönse hur det gick.

Hedda Jungdalen

Kommentarer
Postat av: Eleazar

Livsglädje.

2008-11-19 @ 17:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0