shulululu

tjaabba.
jaha nu har jag precis tittat på tusenbröder med bror i tyyp tre timmar, alltid lika bra.
Grattis förresten till Åke ( heddas pappa ) hihi skön snubbe han är ! :)
blö är hel deprimerad av det här vädret, men det är skönt att jag slipper oroa mig
för att mitt hår ska bli skit lockigt så fort jag går ut i fukt, som det annars blir,
haha jaa jag vet jag tjatar om mitt hår 24/7 men man måste ju få retas lite med
Hedda right ? jahapp ska läsa ngr andras i min klass noveller tils imorn. palla -.-
ååh jag vill ha fredag NU NU NU.    haha jag har Makkis iPod så gissa vem som
gått och lyssnat på as näz musik hela eftermiddagen? men nu ska jag gå och
se om jag kan tigga pannkaka av mormor
puss / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0