Söndag

jaha, helgen är förbi, villket är synd men den kommer snart igen.
som alla la märke till idag så snöade det förut, hihi blev över lycklig när Matildas storasyster sa att det snöade, hoho...
håret klarade första tvätten och det e lika fint som innan, kan inte vänta tills det blir helt svart, :)
ååh jag har helt hes röst, jag har sjungit med bapi så nu är min röst som den är.
yey ikväll är det andra avenyn, looooooove.  ååh vad jag känner att jag vill träffa Hedda,  bebis jag paxar dej nästa helg -.-
nej men nu ska jag spana in några andra bloggar.
 / M

Jag saknar dig något otroligt du var den ända som verkligen förstod hur jag mår jag avskyr att jag aldrig får träffa dig, 7 månader kvar tills vi får träffas.. jag dör av saknad,jag älskar dig fortfarande baby, du var och är allt.

gammal äcklig fjortis bild. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0