supermaaan.

jaha, men hedda då ger jag väl beröm till johanna ist. så kan ju du bara gå och lägga dej lilla gumman ! :)

haha nu är jag på toppen humör,  helgen är planerad typ och imorgon är det dans, sen kommer det som faktist gjorde mig riktigt glad för min systers skull, hon och hennes blivande man ( om sju veckor wihoo )   haha, blev iaf utkasstade från deras lägenhet i solna och fick 2 månader på sig att hitta en ny, att hinna flytta in till en lägenhet på två månader är ingenting, eftersom man måste hitta en också, men gissa villka som nu fått en jätte fin lägenhet i bromma ? hihi jo min syster och hennes sambo, jag vet hur ledsen syster varit så det gäldjer mej extra att det löste sig.
 

ååh jag längtar något ootroligt till helgen,
fredagen ska jag möta upp mamma och syster på stan så ska vi gå och iaf kolla klänning igen till mej till brölloppet, sen ska vi förbi sara, inte afären utan friösern som heddas mamma fixade åt mej, ( taack ! ) så ska vi iaf prata om mitt hår och fixa allting, mysmys, sen har jag bestämmt att träffa klara i helgen och sova över så jag får verkligen hoppas att vi kan sova över på fredag ! eftersom sen på lördag ska jag träffa hedda, jg glömmde ju henne förra gången (aa)  haha är planerat att vi ska sova hos JA DIG HEDDA ! haha,så det blir säkert super mys, dels eftersom jag älskar heddas familj ! på söndag kommer jag faktist inte ihåg vad jag skulle göra, men då kanske jag bara är hemma och chillar eftersom jag nog kommer vara trött efter helgens övernattningar, hohohoho....
men ni kan ju slå en pling om ni  vill träffas på söndagen !

nu ska jag gå och ringa andreas som vägrar höra av sig, bitch du är andreas !

kisses / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0