Tisdag.

tjaabba.
läget? med mej e det sådär, är skit irriterad...berättar om det senare.
aja hade ju som sagt halv tema dag idag, det va chill i grillen men va så sjukt trött, vi titta på ngn film i aulan också, haha garva som fan med AnnaG höhö. dampa på en rast vi hade , stod mitt på skolgården medd matti och kolla på när martan och dom hade snöbolls krig och skit, så bah helt plötsligt känner jag hur jag får en snöboll på mej, som fan va as hård,tror ni inte ozan står och garvar ngr  meter bort då eller ? -.- haha så han och jag typ sprang runt på skolgården men sen fastnade han i snön :)  aja sen hade jag typ lunch och då var det också as kul, eller inte början fanns ingen plats för mej och matti i matsalen så vi va tvungna att sitta med våra lärare, eller fredrik och helene, och problemet är att jag är släkt med fredrik, ir våra mammor e kusiner, så han börjar ju skämma ut mej :S fett taski :S
aja sen mötte vi naomi, micke,ted,makki,oscar,alex så drog vi mot oklädningsrummen för att bomba en tjej men hon låste typ in sej med sina kompisar i omklädningsrummet, hahahaha så vi hade nästabn sönder fönstret men det kom en fucking lärre som naomi iaf ägde hårt ! drog på NO sen hade ju prov, det gick bra, var klar snabbt också så då drog jag till naomi, haha tror ni inte massa börjar titta snett och viska om oss ? hahaha  aja hade SO , blev as förbannad på någon, va as grinig , så fortsätter dom hålla på, får daamp, aja slutade typ sen så nu e jag hemma och har bakat kladkaka, haha jag kan hela receptet utantill nu :D
aja smsar med acke så pallar inte skriva mer, haha
Love/ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0