tjabba tjena hallå.

tjoho.
vet ni idag har jag  varit super glad HELA dagen !
var nog antagligen för att jag fick sova inatt!
dagen var chillerill, fick tillbringa mycket tid med min älskade bvän makki hihi
lukas chillade med oss också så vi fick många skratt tillsammans.
hände typ ingenting, skulle ju till kuratorn men hon var ute i klass då så vi fick
ställa in mötet, men dt kanske var bra, är ju ändå på så bra humör,men jag ska
gå förbi henne imorn på lunchen! aja, på SO'n titta vi på hitta nemo, jag och lukas
köppte guuudiis och läsk som vi mumsade på, sen hade elias en nybakt sockerkaka
höhö hade välldigt roligt på lunchen, käkade med makki,anton och lukas så bah kommer jakob NS
i min klass och sätter sig, och vi hatar han, specciellt makki så vi började ocf jävlas lite,hoho..
så hade vi en macka med as mycket smör på mitt på bordt som egentligen va lukas men han
ville inte ha den, och den hade verkligen överdrivet äckligt mkt smör. så började jakob hålla på
så tillslut fick makki nog och körde upp mackan mitt i hans face, hahaha va as kul
hann tyvär inte fånga på bild eftersom han sprang ut svärandes ur matsalen, haha tillochmed typ
lärare tyckte det var kul, iaf helene ! haha sånt roar vi oss med.
men nu ska jag gå och chillerilla.

loooove / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0