tjabba.

sådär, nu har jag skrivit klart min novell, den blev tre sidor så jag hoppas att läraren blir nöjd. Hoppas bara jag inte kommer i samma grupp som andreas... haha matilda vet varför !(aa)
kvällen igår va iaf hur bra som helst, åt middag med matti, mattis storasyster och hennes kompis, shitt va vi skratta, det var faktist riktigt roligt. vi titta på step up 2 och en maaassa OC avsnitt från första säsongen lovelovelove. vi gick typ och la oss vid halv 2 , och vakna vid halv 12 imorse, vi tittade på OC igen och städa, sen kom mamma och hämta mej, drog hem och åt brunch med mamma, pappa och farmor, hihi mysmys, sen har jag bara suttit och skrivit novellen. nu ska jag hoppa in i duschen

cya! / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0