tjollahopp.

tjabba.
nu har jag varit i stan, villket var HELT ONÖDIGT,träffade iaf Klara-tuva på södra station ( bea&mattis kompis) så vi pratade lite innan jag drog vidare,aja när jag kommer till salongen har dom inte öppet, bläbläblä, men det var ingenting att göra åt den saken, så jag drog hem igen, skrev på novellen påväg hem jag är inne på nionde sidan nu, höhö... kan inte fatta att jag skriver om jag skriver haha nej men jag skriver om det jag inte borde skriva, speccielt inte nu när allt e fucked up mellan mej och någon, menmen, både matti och mamma tycker att den e bra hittils så jag kör på det här nu.
nu ska jag packa lite iaf eftersom jag sover hos matti ikväll,ska få se hennes lugg och ni anar inte hur nyfiken jag är.
men nu ska jag baka kladdkaka och gå och hyra step up 2 som jag har lovat att ta med mig, som sagt ska vi ha filmmaratton, ska se på 1000 filmer !
men nu ringde embla så nu ska jag sluta.
pussar / mirruuuuuhs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0