Torsdag morgon.

Godmorgon!

Som ni kanske märkt har jag inte tillgång till dator på onsdagar.
men jag kan blogga lite om igår nu ist.
     Dagen va typ helt som vanligt, hände ingenting, haha min engelska lärare typ flippa på mej för att jag kom för sent haha. hade spanska sista lektion och av ngn anledning hade leks, ( victor ) målat sig i facet med vattenfärg haha så han såg skit kul ut, skrattade typ hur mycket som helst så blev as flummig, höhö... jag va seriöst sär, på vägen till tåget ställde jag mej mitt i vägen och typ dansade och skit, jag och matti drog iaf till kista för att köpa pressent till hennes mamma som fyller år idag ( Grattis camilla ) så sen stack vi till donken där jag träffa Sanna,hihi drog hem och pluggade, har nämligen SO prov idag och spanska prov nästa torsdag typ :S  
 sen på kvällen dansade vi och lite sånt där najjs!

ush går till 20 över tre idag orkaorkaorka. börjar också med fucking sär NO , våran vikarie är helt dum i huveet, han typ hatar mej och matilda, och lina är han typ kär i (?) hahaha. menmen. kuratorn klockan 13.00 , wish me luck att jag inte bryter ihop (aa)

men nu ska jag gå och platta hååret,
lovelovelove / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0