Underbara tisdag!

För det första Miriam det var inte jag som gjorde designen!! Haha det var Min älskade Johanna som gjorde det som occkså idag tråkigt någ var sjuk! Men skolan var faktist sjukt bra även ifl det var tisdag som jag brukar hata! Men inte nu! Linnéa,freja&jag flummade lite på rasten och hade det mysigt (som vanligt) haah! älskar er<3
Efter skolan så gick jag hem och då var mamma hemma och sa att vi skulle ner på stan direkt för jag skulle titta på en Canada goose jjacka ska prova den och ifl den är snygg så köper jag den! Väldigt glad Och älskar min mamma!
Så vi drog ner dit men då hittar vi inte en sån och mamma han inte mera så vi ska ner dit igen på torsdag innan min dans. Och appråpå det jag ska ha föredrag om dans ska bli väldigt rolig eftersom jag älskar dans(street)
Nu ska jag gå och ha väldigt roligt ska alltså plugga! Och jag hade *host* glömmt min spanska bok så jag kan inte öva och vi har förhör imorn skiit bra! Men jag bryr mig seröst inte vår spanska lärare äs seriöst en BITCH!( I hate her)
 Vart finns det RIKTIGA inte fejk Canada gosse jackor att köpa?

  

Hedda Jungdalen

Kommentarer
Postat av: Alicia

NK

2008-11-04 @ 18:15:13
URL: http://hejalicia.blogg.se/
Postat av: Eleazar

snygg bildnot



ehh, hahahahahahhahahahaah. flumm

2008-11-04 @ 19:57:40
Postat av: Anonym

Finns på NK?

2008-11-06 @ 19:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0