gårkvällen

bläää, mår sjukt dåligt idag, har halsont och mår illa...och har grov huvudverk... fuck off...

stack till Jossan vid halv två, när jag kommer dit öppnas dörren av jossan, som tydligen börjat kröket redan då , :s
när jag kom in va jossans bror victor ( 263@) hemma med en kompis micke, ( vOp@) , båda e 95or så det va chill,
titta på ngn rolig film, kommer inte ihåg va den hetter men det e den med stig hellmer och skit i :D vi typ chillade hela dagen,  Jossan och viktor hade typ blandat ngn dricka som vi typ började med. 
haha vi fick pengar till " mat " vid 6 stack vi till bussen mötte upp ozan (shmek@) på s-stationen haha , och tog bussen till edsberg, träffa felix ( felash @ ) på bussen  vi va typ där tidigt för att victor skulle möta upp han somskulle fixa vår dricka,
aja vet typ inte vad som hände kommer inte ihåg, joo vi stack ner till ringen där vi mötte antonio, han hade ngn annan kompis mohammed haha han va as skön, och jag kan lova att det kommer mer om honom ! aja sen kom typ 100 andra killar från edsberg,, typ 94or och 93or, men träffa faktist Jens ( rantex& j-pea@) också, det va kul att träffa han eftersån lång tid, haha sluta iaf med att jag typ slog ner han ! sen typ träffa jag steffie, va kul !  aja typ ALLA 96or va där så vi typ mobba ut dom, haha sen kom en äckel brud och börja hålla på med jossan men alla ägde henne så hårt eftersom hon inte vågade göra ngt själv utan skicka sina kompisar hahaha stod bara och garvade åt henne. 
haha mohammed lärde mej och jossan köra blackjack, jag vann så jag fick mohammed att börja dansa och skit mot victor och berfin, jossan tappa 500 kr som hon skulle köpa dricka för, så vi gick till en vakt och sa att antonio hade dom i kalsongerna så det kom ty p tre vakter och höll i han medans en gammal gubbe knäppte upp hans byxor och bah; NEJ MEN, VIKKEN LITEN !  haha vi börja as garva.   aja alla ba chillade på, träffade en massa nya grabar så det var super najjs,  typ kom hem vid halv 12,

idag vet jag inte vad som händer,  skulle åkt till stan för att köpa cigg av lukas men han fucka upp skiten så det gick åt helvette,   men får se vad som händer !   ngt najs måste ju va på G ?
menmen, nu ska jag prata julklappar med bea ! :D

Love / M

här är dom ända två bilderna jag har från igår;


mohammed.


jag och jossan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0