lalala

HAHA jag läser igenom gammla  blogg inlägg från i maj, då jag kom till ett där jag hade tagit sällskap hem med adam och jag har skrivit en rad som lyder ;"adam klagade rätt mycket på mig när det gjäller kläder och pengar, att jag är en märkesbög och att jag inte kan hantera pengar, okej det va iofs jag som sa det, men så dålig är jag inte, och sen börja han tajffsa om att jag måste lära mig sånt där och skit, jävla pissenisse,"   pissenisse, det var nog det sjukaste jag hört, haha. asså jag är patetisk med stort P , vet ni vad jag har gjort ikväll? suttit hemma med en 2 liters cola, en chips påse och chocklad glass och tittat på sex and the city, men KUL LIV. plus att jag har ingen jävla aning om var hedda är -.-   jag har INGENTING att skriva typ, så  nu ska jag sluta... jag lovar... ÅÅÅH.
aja nu ska jag gå och jag vet inte..klockan e 23.10 ..... okej miriam skärp dig, du är 13 år och lycklig ge inte upp, kämpa kämpa livet går inte under för at du har världens sämsta fredagskväll..
okej så behövde peppa mig själv lite bara. åh vart fan är martan när man behöver honom?...

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0