Utkast: nejnejnejnej.   är ...

nejnejnejnej.   är med på fucking fjortisvidio på youtube, fuck of.
aja DET ÄR FREDGA :D höhö skolan var chill, men var suuper trött. blev typ vän med matildaJ så det va rväll najs.
tyvär va lukas typ fett ledsen idag :( aja hade ju NO idag så då testa vi ngn ögondusch, ush ag hatade det, haha lina vägrade att göra det även fast alla va tvungna , jävla chicken. satt ochh skrttade en del åt våran lärare som verkligenn inte kan stava ir prata så när han skulle skriva upp andreas på tavlar för han hade pratat för mmkt blev det andereas hahaha asså det är inte så kul som det låter det var bara det att han va så jävla sur och bah nej nu skriver jag upp honom så kan han inte ens stava namnet ? aja väntar på att mamma ska komma hem,så ska vi typ dra och fika och lite sånt och handla mat. har ju ngn middag för mamma ikväll eftersom hon har fyllt år :) jusste gissa vem som kanske ska börja boxas ? mina föräldrar har kommit på ngt om att jag måste kunna försvara mig och skit så haha.
menmen nu ska jag gå, pussar till alla men några extra till världens bästa grabbar leks&LukasR, älskar er bebisar:D
/ M


hah jag mosade lina på idrotten idag.

haha jag flippade lite innan dansen i onsdags.

hihi mormors gulliga hund ! :)

Jag och matti när vi sov över för två veckor sen.

Gjord av leks, och min bakrundsbild på mobilen, stämmer ju liksom helt rätt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0