grattis mamma.

Sådär, nu var torsdagen färdig och imorgon är det fredag, igen !
vill också säga grattis till min älskade mamma som fyller år idag.grattis ! är avundsajuk eftersom hon bl.a fick en laptop av pappa buhu,
aja , var tvungen att ta en tidigare buss imorse eftersom jag skulle möta upp Frida och Sofia ( blomgrens&tookig@) eftersom jag och frida skulle byta lite grejjs, så hon tog min adidas och min förra mobil och jag låna en urgullig väska :D
aja hade no sen och vi ska börja med kemi, hihi roligt , chillerillade typ hela dagen, käkade lunch med makki så det va mys. träffade naomi och ted och oscar så nu e det typ as bråk här haha men inte mellan oss fyra då :)  chillade typ, hade ju möte hos kuratorn också så det känndes bra :) aja asvlutade hela dagen med kör och det e ju alltid kul. Efter skolan drog jag med lukas och köpte juulmust, vi typ sprang runt inne på ica och bytte varor i hundra år kändes det som. haha.
aja eftersom mamma fyller år så ska vi på edsbacka krog ikväll och äta hihi :)
men nu kom min älskade bror hem så nu ska han hjälpa mej med skolan:)
looove / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0