det ääär heelg fuckers :D

shoo bre.
jaha då var den här veckan gjord, tycker inte att dom hinner börja innan dom är slut, men det e ju bara sjukt skönt
jaha fredagar är alltid najs på alla sätt. haha jag hade roliga diskutioner med min ena mattelärare om bullar imorse haha. hade typ bara en massa chill, och jag fick btw mina omdömmen idag, JAG HAR GODKÄNT I MATTE ! första gången sen fyran :D fick faktist godkänt i allt förutom spanska, men skiter it :P dampade på lunchen, innan dom öppnade matsalen såg jag en fucking töönt som jag hatar, så jag sprang efter henne men när jag kom fram till aulan va hon borta, jag bah; saajjk, och btw, gissa vem som gick till skolan utan smink idag ? jagjagjag. stråångt gjort faktist.  men sminkade mej innan idrotten, haha det va as kul, dom hade typ gladiatorerna och skit det va as kul att se på, har skönaste bilden på andreas när han sitter på en sån där bomm och har ont i ballen :D aja slutade 20 i två så det va chillerill,  jaha kanske ska möta mamma i stan sen för fika ir ngt, ska chacka nya hörlurar till nallen ( mobilen ) vet inte om det blir koss ir vanliga :P  men nu ska jag gå och duscha, kanske ska träffa embla ikväll också beror på hur mkt plugg hon har :D
btw här är mina flätor naomi gjorde på mej ! .:D
syster ska typ göra nya imorn, mina jag har nu börjar åka ut :(

kisses / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0