yoyoyo.

tjoo.!
har inte kunnat blogga idag eftersom jag har haft fullt upp exakt hela dagen.

aja vaknade typ vid 11 imose och ade dunkande huvudvärk och var hur trött som helst även fast jag typ sovit i 10 h ?
aja jag och bror satte oss och kollade på Mr & Mrs. Smith innan jag gjorde mig iordning, eftersom syster flyttade idag så skulel vi till henne och hjälpa till , men när vi kom dit e dom inte hemma så vi åkte till Max i Solna och träffade dom där och käkade lite, vid typ kvart i ett tog jag tuben in till södermalm så gick jag hem till embla, men hon va ju inte hemma men jag, emblas mamma och pappa åkte till globen och åt lunch iaf, as mysigt och kollade lite i annexet, sen vid halv 4 började stockholm Horse show,  MIn älskade gudmor (emblas mamma ) bjöd in mej för att titta på embla när hon red där! hon va hur duktig som helst höhö, vet ni hur sugen jag blev på att  börja rida igen ? jaa jag red för typ 1 år sen, islandshästar :) ååh det är så sjukt kul menmen, efter det så hälsade vi bara lite snabbt på embla nere i deras stalll sen åkte jag och hennes föräldrar till täby till Bibbi och avi ( mormor och morfar på islänska ! )
så där drack vi te och sånt innan vi åkte vidare hem till oss,  hyrde Juno, och ååh vad jag älskar den filmen.
älskar precis som alla andra musiken i den filmen :)
Menmen, Bibbi och Avi är fortf. kvar så jag ska gå ner och umgås med dom, träffar ju dom så sällan eftersom dom inte är mina mormor och morfar utan Emblas men dom har alltid varit som mina eftersom vi firar jul tillsammans ibland, får pressenter och aa allt det där :)  menmen
btw, hedda lilla söta gumman, precis som jag sa igår när du fråga villken färg du skulle ta om du ville ha chockladbrunt hår ?  gå till en friösör och be om råd, antagligen kommer du behöva bleka håret, och NEJ då menar jag inte med citron...! haha, johanna håll koll på henne så att hon inte gör något heeelt galet.
haha  menmen nu ska jag dra har ju dans show imorn, så ska va i edsberg klockan 9 :S 
menmen vi hörs imorn love / m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0