4 Januari

Gud vad jag längtar till just 4 januari då jag fyller 14! Vet inte varför jag menar det är juh inte uber specielt att vara 14, men ändå man kännder sig större än tretton och kan reta alla som forfarande är det(som en viss person som heter johanna)
Aja igår var det väldigt mysigt!
det började med att jag mötte Johanna vid fältan för hon skulle klippa sig, Riktigt underhållande haha!
Efter det drog vi hem till henne och flummade som vanligt.Kanske vid tre så drog vi ner till stan men där orkade inte vi vara så länge, fast jag hittade en jätte fin tröja från Bik bok och Johanna jätte fina stövlar!

Idag ska jag någ vara med johanna men hon har inte ringt mig så hon är väll inte vaken men men,
pratade precis med ramus och han tycker väll sådär om mig nu haha!Nu måste jag fixa mig!


Hedda Jungdalen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0