Andreas.

vet ni ?

Under det här lovet, eller sen förra onsdagen har jag lärt mig en sak !
jag ska ALDRIG mer försöka leva utan livsglädjen i mitt liv.
under lovet har  jag försökt leva utan andreas, alltså därför har jag inte nämt honom i bloggen,
men ush, jag har nog aldrig varit så ledsen, så alla idioter som försöker göra samma sak som jag ta paus från den man älskar,  pf..gör det aldrig man blir bara deprimerad och gråter...ush !
för dig andreas kan jag förklara att det var därför jag inte svarat på sms och loggat ut när du skrivit på msn, jag trode jag skulle klara mig utan dig och må bra,men jag måde bara hur dåligt som helst, jag älskar dig lill smurfen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0