chill dag på kungsholmen

tjabba.
sitter nu hos jern och chillar, hon har fått ny mobil som hon fixar med.   jag ska ju som sagt sova här inatt. hihi mys!


aja, vid typ 20 över tolv tog vi tåget in til stan, vi gick förbi donken och köpte mat åt mej henne och bea så stack vi sen hem tilll ba där vi käkade, hihi var super kul att träffa bea igen. sen snackade vi ett bra tag om saker, så slog vi en pling till lukas som var med micke. haha.   sen blev vi sugna på godis så vi gick till en video afär och köpte för 63 kr, haha vi orkade inte så mycket, men så titta vi iaf på sjukaste filmen , american beauty den var helt sjuk, as konstigl, handla om en pappa som ville ha sex med sin dotters  bästakompis, sen typ filmade grannen hans dotter hela tiden och varf typ besatt av henne, och en massa, sluta med att pappan blev skjuten i huvet..okej ? :P    efter den så chillde vi sen frågade alice och klara-tuva om dom fick komma och självklart fick dom det, så vi satt och pratade ännu mer, super trevligt !  vid 6 drog jag och matilda oss hemmot, hahaha när vi va vid tunnelbanan stog ngr fulla grabbs framför och skrek hammarby det var kul !  hade en trevlig hemfärd med jern, snacka om hur omogna typ ALLA 95or är,  aja när jag kom hem var syster hemma, kulkul, käkade lite sen hoppa jag in i duschen och stack sen hit, hiihi.

imorn ska jag typ till stan med Jossan, längttar att få va med henne.
men nu ska jag slita jern från hennes mobil, plus att jag suger på att skriva på hennes laptop, menmen

byebyebye / m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0