chillar galet.

tjaaa.
aaah jag mår super illa, -.-   va hos Jern idag, vi tittade klart på den där Mary,  sen så gjorde vi chockladkakesmet, och tittade på sex and the city och åt det haha vi åt typ ingenting (aa)  vi så gett avsnitt sen hade klockan blivit fem så då drog jag hem ist. och då var min mormor här, jag bah; kuul ?!   menmen,
Embla har iaf varit förbi med mitt busskort nu så det ligger här bredvid mig, hoppas verkligen att pappa kommer hem med min lila lilla mobil snart också, lovelovelove.
hihi gissa vem som faktist har hittat en sötnus ?  Och gissa, han talar flytande spanska och är chilenare, kan det bli bättre ?  haha dom flesta svenska killarna suuger, (  Hedda förlåt vet att rasmus är svensk menmen )

aja nu ska jag chilla vidare, pusshej / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0