Dagens höjdpunkt, Dansen!

Åhh hemma från en otroligt rolig danslektion jag älskar att dansa! Just nu går jag på balletakademin och dansar streetdans feminen vibe skit bra!
Imorn ska min älskling johanna sova hos mig men innan ska vi gör en lite hemlig sak, ni får reda på det på söndag tror jag haha:)
Idag så var skolan helt okje förrutom att johanna gick hem efter vi hade haft svenska, så då blev skolan väldigt mycket tråkigare( förrutom lunchen) haha!
Jusste jag träffa sötnosen clara idag en stund innan min dans som vanlgt var det sjukt roligt! Herregud vi har typ kännt varandra i 10 år! Barndomsbästis.
Men nu ska jag gå och dricka teé saknar min lilla miriam!
Pussar // Hedda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0