DAMP DAMP DAMP.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH jusst nu  har jag total rådamp.
mamma ringde familjens typ kompis och frisör, för att ringa och beställa tid åt mig på rakpermanentining,  men då säger såklart bitchen att hon vägrar göra det och skit,  fan hora.   fick rådamp och började skrika,
men då ringde mamma Heddas mamma ist. för att kolla vart dom gjorde på matilde, tack att heddas mamma finns, !  men min mamma e så seg så nu pratar dom inte ens om det längre -.-

aja, ska snart hoppa in i duschen men kan inte just nu för städerskan e här så hon städar badrummet, * suck*
vid typ två ska jag dra hem till jossan i Edsviken ( Helenelund ) så ska i väll chilla lite,  tror vi ska till typ kista ir ngt och fixa dricka med hennes bror och hans kompis ?   menmen, får se får se.  vi pallar inte dra IN på GX ikväll så vi planerar att bara sitta utanför vid bänkarna och umgås med människorna, ir så snacka jossan om Viby, menmen ni kan ju slå en pling om ni vill träffas.
blö nu börjar jag bli trött på alla äckel killar som håller på via pea, e ngt äckel som skapa rel med mej och skit, aah stick ni som håller på så..

hihi fick prata med andreas inatt, det känndes faktist bra, Jern vet hur nervös jag va, haha !
Men nu ska jag gå och fixa mej, idag har pappa faktist LOVAT att jag ska få min mobil ! :)

menmen,   cya, / M
(Miriam jag tog bort ditt lilla btw till mig eftersom jaa det har jag(tyvär och jag vill inte alla ska se det:(A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0