.

säg inte att du bryr dej om våran vänskap när både du och jag vet att det inte är sant,
du blir sur för ingenting. Du säger att du ska slå mej lalala, gör det då, du säger att du ska skära halsen av mej, gör det du !  du säger att du inte behöver mej, att du inte vill ha något  med mej att göra, AMEN STICK DÅ !  sen såfort vi tappar kontaken kommer du krypandes tillbaka och smörar som fan, pallar inte, vem tror du egentligen att du är ? tror du jag förlåter hur många gger som helst ? hur mycket tror du att jag pallar, om det inte vore för att jag älskade dej mer än någon annan av någon dum jävla anlednign, hade jag fan skitit i våran vänskap för länge sen, fan du säger att du inte menar något av det där sen, men shitt, vad ser jag ut som ? en dum idiot ?  nejnejnejnej ! jag är inte dum, visa att du bryr dej, eller förlora mej nu föralltid, jag klarade 12 år utan dej, jag tror jag kan fortsätta utan dej, om du inte börjar bry dej snart !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0