fredag morgon.

ååh, kvällen igår blev hur mysig som helst... vid typ 8 drog jag och mötte MatildaJ , vi drog ner till vidiomix och hyrde en gammal gooding, höhö Crossroads :P vi köppte nappar och begav oss sen hem till mej så fixade vi chai latte och tog det sista av Sockerkakan, hihi det var roligt & mysigt, vid typ halv 11 drog MatildaJ hem och precis då ringde andreas så jag gick och la mej med kläder på och hela skiten och gissa vem som somnade med jeans, t-shirt och andreas jacka ? (a) sommnade nog efter ett tag, jag har ingen aning.  
aja idag är det fredag och jag är hur trött som helst -.- menmen börjar med matte om 45 minuter, borde egentligen gå snart, men de gör inget om jag kommer lite sent...( ouch nu kommer Lina döda mej ! ) 
nej men nu ska jag sminka mej, !
Pusshej !

/ M


btw, Andreas jag har lunch 10.30, så då kan du ringa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0