freedaag!

är väldigt stressad så vet inte varför jag sitter här, men jag har inte bloggat överdirvet mkt så ni var värda ett inlägg haha!
Men jag håller på att städa och fixa lite små saker eftersom frreja& linnéa(kanske) johanna ska komma ööver hit. Vi ska väll mysa, flumma, mixa våra drinkar som vi är så duktiga på haha!
Vår fredag i skolan var faktist rätt bra, vi slapp en del lektioner för vi såg VÄRLDENS SÄMSTA film, ping pong kingen? sjukt dålig! Efter hade vi idrott& NO sen slutade vi:)
Och jusste vi fick våra omdömmen jag är faktist väldigt nöjd! Men jag kommer få mitt idrotts omdömme muntligt jaa...? Usch jag tror jag vet vad han kmr säga...
Men nu ska jag fortsätta, hoppas ni inte sitter hemme och nördar fremmför en dator på en fredagskväll.
Pussar H¨


btw: Jag tror att nick, alex, axel& jacob beundrar& älskar verkligen oss haha xD (linnéa& johanna förstår varför!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0