fullerulle, SKYNDA!

Okejokejokej !
nu är allting i fullrulle här hemma, det är lördag och min syster gifter sig om dryga två månader och idag ska vi ha ehennes så kallade möhippa, aaah  haha vi ska lära oss dansa magdans och skit, sen blir det en massa mat, mamma stod och laga mat sen igår kväll till klockan 3 inatt, hahaha !  Sen bär det in till stan och till centralbadet, och mer behöver jag väl inte säga ?fatta va skönt det kommer bli speccielt en sån här tråkig dag !  Har egentligen ingen tid till att blogga men men,  har faktist lyckas sova ut idag också, sov till halv 11 villket var bra eftersom det blev lite sent i telen inatt, ni ka ju gissa vem jag pratade med ?  Nej men nu måste jag gå och duscha, embla och hennes mamma ( min gudmor )kommer snart och då måste jag vara färdiig för nu börja människorna rulla in här, alltså min systers kompisar så vid halv två kommer syster och då blir det champang och skit, hahaha min mamma har alltid varit chicken med alkohål för mej men nu har hon faktist sagt att jag får dricka ngr glas champange för att vi firar syster haha, alltid en början ! :)
Men som sagt, duschen var det !

/ Mirre.

måste bara slänga in en bild på Andreas mage (aa)  hahah oooj vad han kommer ringa och döda mej nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0