fun fun fun...hahaha

ÄRLIGHET:
Ditt äldsta hångel? - 92a
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i ? - en person
Vad tycker du om kärlek? - skit..
När kramade du någon sist? - för typ en och en halv timmesen, matildaJ
Saknar du någon speciell person? - aa, matilda W
Har du svårt för att bli kär? njaa..
När kysste/hånglade du med någon sist? -förra lördagen
Ångrar du det? - ångrade det då, nu skiter jag fullständigt it.
Är du singel? - yes - så singel man kan bli!
När fick du senast en komplimang? - Idag
Har du hånglat med någon av samma kön? - pf..mjo självklart, jag e lebb ! men nej vaffan
HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: -japp
Playat? - Absolut.
Hånglat med nån riktigt ful: - japp. och jag ångrar det stenhårt.
Hånglat med fler än 50 pers: - palla räkna?
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - yes,
Gjort något riktigt dumt? - Absolut!
Gjort något du verkligen ångrar? - Ja, det finns mycket
Varit nykter på nyårsafton? - ja?
Åkt ambulans? - Nej
Gjort nåt olagligt? - haha, måånga gånger.
Blivit polisanmäld? - Nej,
Fått din mamma att gråta? - Many times
Slagit ner någon? - mm....
Skämts över dina föräldrar? - det kan man säga.
Skämts över dig själv? - nej, tar det somen kul grejj att skämma ut sig.
Sagt jag älskar dig och menat det? - Ja, och lika många gånger har jag inte menat det
Tar du droger? - nej
Dricker du? - gjorde förut.
Vilka kläder sover du i? - andreas jacka och typ trosor ?
Vad hatar du verkligen? -- äckliga svikare,
Varit kär? - Yes,
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? - ja
Är du ensam nu? -  ja?
Vill du gifta dig? - om jag hittar Mr. right.
Vill du ha barn?- kanske.

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? - hm...Acke tror jag
Såg dig gråta? - mamma
Fick dig att gråta? - Andreas,men bara av saknad
Du delade en cigg med? - JOssan tror jag
Du gick på bio med?-familjen trorjag
Skällde på dig? - pappa.

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? - aa
Kramat någon? - yep
Pussat någon? - nej.
Köpt någonting? -godis ?
Sjungit? - Absolut!
Saknat någon? - nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0