gårkvällen med jern.

tjabba.

gårkvällen var jätte mysig !
vi gick och köpte chips och tittade på Sex and the city filmen eftersom jag inte set den,hihi det var kul !
efter filmen var matilda helflummig och typ hoppade runt,  så gjorde vi en grejj som jag inte tänker skriva men roligt var de fy fan va vi garva .   sen tittade vi lite i skolkatalogen på en specciel person i runan, HAHA JERN ! 
gick och la oss typ  men sommnade inte förens vid halv två, sen väckte matilda mejj kvart i två och sa att jag fått sms, -.- 
aja vaknade iaf imorse vid typ 20 i elva, jern va redan vaken så vi käkade frukost, och matilda berättade att hon haft en mardröm, jag bah; jaha va handlade den om då ? honbah;  asså jag fick lämmna in min mobil på lagning, FLERA GÅNGER, man bah; joo...mardröm hahaha sen klädde jag på mej och stack hem, ska snart fixa mig ordentligt,m väntar bara på att pappa ska komma hem med mina pengar sen drar jag till stan med jossan hihi.
men nu måste jag dra  ska driva lite med jern på msn om nani (aa)


lovelovelove / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0