godmorgon !

tjabba.
Läget ? med mig e det sådär... har ont i halsen och är jätte trött, kunde ju som sagt inte sova...menmen
vad händer idag ? Jo...ska träffa MatildaJ och kanske bea ( aa matilda, nu vet du det har inte sagt det till dej än )
vi ska typ ta en lunch vet inte om det blir stan ir sollentuna !  aja i eftermiddag kommer syster också så ska se om hon pallar göra flätor på sidan åt mej, men jag vill nog ta dom efter min permanentning !  
blir förresten inget landet för mig med hedda, är för mycket som jag måste hinna med.
haha det blir GX på fredag då det  e haloween fest, men hallå ja jag vet, fjortisfjortisfjortis, men har ändå inget bättre för mig !   men iaf, jag och jossan ( jcf @ ) ska åka och köpa grejjs imorn typ, ngn som vet vard et finns bra grejjer,? jo jag vet buttrix men det e ju så jävla dyrt där... ! menmen, nu ska jag gå och fixa mig tror jag, för sen när jern ringer är det snabba chash som gäller haha..

hare bäst, för det tänker jag ha
/ M

pictures ;



här har ni bea.

hahahahahha här har ni mej och jern, dock mitt i vår fjortisperiod,plus att vi skulle på GX...pinsamt (aa)

och här är då min älskade storasyster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0