grinig.

AAAAAAAAAAAAH fan va jag inte pallar !
pallar inte skolan, pallar inte vädret pallar inte dej ,pallar inte mina föräldrar  pallar INGENTING.

Det här kommer bli världens sämsta dag det vet jag redan nu ! kommer bestå av massa ignorastion och att jag skolkar, jag hatar sånt ! fanfanfan. Bara för att jag är så jävla dum i huvet och berättar allt ? fan för mig själv.... Kommer typ inte få träffa Danni idag heller... aah va fan har jag gjort gud ? jag ser  ut som en jävla åsna idag också, är skit grinig och fan ta världen !  nej nu skiter jag i det här. Har CP matte med Lukas& Anton första lektion dom får mig alltid på bättre humör.
men nu ska jag göra mej iordning och försöka få ngn reda på mitt utséende, fan va jag vill ändra på det. AAAAAAAAAAAAH  


btw,  bli aldrig kär i någon, asså ALDRIG det e det värsta som finns !
/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0