H<3C

Fredags:
usch vad jag hatar mig själv just nu! För jag skulle ha hittat MIN kära C.ronaldo för jag visset avrt han bode och vart han tränade men, jag tappade bort min bussremsa så johanna&jag fick gå från stadion till henne:/ En nyttig promenad haha!
Sen så när vi var hemma tittade vi på one three hill, och sedan skulle johaanna&henneas mamma på en lägenhetsvisning i vasastan väldigt roligt ifall dom flyttar hit!!
Efter det gick jag och johanna hem till mig och chillade och åt, efter det så busringde vi hahha jag tror att nick älskar oss!:D Men men roligt var det. Sen satte vi å oss lite normala kläder och gick och hyrde en film, det blev Brudens bäste man jag tkr det är helt okje fast det är en sån film man bara kan se en gång!
Juuste jag ringe isaac och då fick jag reda på att han fyllde år då! Så jag skrek grattis i telefonen och alla bah titta på mig haha(A) Men han är juh min sötaste kompis som finns!
När vi var hemma så blandade johanna till ngr drinkar till oss som jag inte tänker säga vad dom innehöll....
sen var det dags att bara mysa i soffan!
Lördag: Vi bakande faktist rätt sent för att vara oss haha! Men vi deegade(?) och sen så ringde rasmus och ville göra ngt så vi bestämmde att han kunde förlja med oss till stan/ hem till johanna. Så vi mötte honom vid odenplan vid hlav ett och tåg busen till johanna, och så mysigt!
På stan gick vi till biopalatset på hötorget eller kommer inte ihåg vad det hette, men vi bestämmde att vi skulle se mamma mia! jag älskar den filmen, och vi började asgarva och kunde verkligen inte sluta.
Efter det så var vi tvugna att skilja åt! Jag kom på en sak vi har sovit hos varandra varje helg och det tkr jag vi fortsäter med johanna! hhaha!!!
uste självklart såg jag matchen sverge-portugal och usch varför vann inte portugal?? Och jag ska be & fråga pappa ifall inte vi kan fixa biljetter till när dom spelar i Lissabon! FÖR JAG ÄLSKAR CHRISTIANO RONALDO MEST OCH HAN SKA BLI MIN (ngn vacker dag).


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha och hans flickvän / ex är med på bilden .. x) <3

2008-10-13 @ 20:56:49
Postat av: Anonym

haha jaaa vet!..:(

2008-10-14 @ 19:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0