Hahah Miriam känner mig!

Jaha så sitter man här igen och gör ingenting eller joo jag kom precis hem från moa som jag sov hos igår det var väldigt mysigt och vi pratade lite och så eftersom vi inte har setts på evigheter! Joo jag kom på en sak jag gjorde jag sitter och äter en bannan:) välidgt gott!
Idag så händer et ingenting jag skulle ha träffat söta mirre men vi kom fram till att vi nte skulle hinna ses eftersom jag har dans och det regnar jävla väder!
Så jag ska någ dra ner till Hemmakväll och hyra nån box kanske och ligga och titta på tv! Fast jag måste göra engelska läxa och fuck! Appråpå tv idag börjar gossip Girl ni missar väll inte det! Klockan 19.00 på femman!
Eftersom jag inte bloggade så mkt igår så skriver jag om lördagen idag
Efter att jag hade kommit hem till en väldigt städad och mysig lägenhet så kom pappas flickvän A hit och vi bestämde att vi skulle åka ut till Gåshaga på Lidingö! Gud vad fint det var där! Jag vill bo där men det ligger så långt bort från stan det skulle inte jag kklara av...
Men men man kan juh drömma. Vi åt på ngn väldigt bra ressturant som hette J tror jag det var:) Den kan jag rekomender och personalen var väldigt snälla! Efter det promenerade vi och tittade på segelbåtar eftersom vi anntagligen kommer köpa en 35,5 fotare! och det är jag väldigt glad över har saknat vattnet!
Men nu ska jag ladda ner lite fresh musik till min ipod!
//hedda! Jag hittade lite gammla bilder på datorn också! Varsegod:)


         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0