hej jag har tråkigt listan citerat by; Johanna Larsen

PERSON:
namn?
Hedda
exakt ålder? 13
vart bor du? Stockholm innerstad
bor tillsammans med? Min familj
husdjur? noppe
Färg på ditt hus? typ beigt?
när är du född? 4 januari 1995
klass? 7:an?
vilket år tar du studenten? ...
något jobb? nej
när gick du upp i morse? närmare 12?
ska du sova ikväll? jaaa
duschat idag? ja
kramat någon idag? japp
pussat någon idag? tyvär inte
dagens klädsel? mjukisbyxor och linné
dagens smink? inge:)
dagens sötnos? Johanna
dagens roligaste? alltid jag

SENASTE:

person du tänkte på? Rasmus
gången du spydde? tss..
gången du grät? förrgår
pizzan du åt? kommer inte ihåg
gången du var i Göteborg? I sommras
gången du var i Stockholm? all the time
gången du var full? fjortistiderna(sommras)
personen som såg dig gråta? Johanna& pappa

ANTINGEN ELLER

svart eller vitt? vitt
hund eller katt? hund
ut och festa eller hemma och mysa? beror på
tv-spel eller datorspel? dataspel(A)
singel eller upptagen?uootagen eftersom jag har världens gulligaste kille!
hångla eller puss? puss.. de e gulligt
lunarstorm, helgon eller Playahead? playahead in my heart
Big Brother eller Paradise Hotel? paradise hotel
Svart hår eller blont?  svart!
Blåa ögon eller bruna? bruna som jag!
Choklad eller lakrits? choklad
Göteborg eller Stockholm? stockholm
Högerhänt eller vänsterhänt? högerhänt
Coca cola eller fanta? Coca cola
Pizza eller kebab? PIZZA
Randigt eller prickigt? randigt
Älska eller älskas? båda
Leva eller dö? leva


ANTAL:

Personer du älskar? alla mina nära o kära!
Personer du hatar? cirka 3 kanske!
Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? haha ingen
Festivaler du varit på/ska på detta året? ingen
Gånger du haft minnesluckor? händer vardag
Gånger du varit hög? nooooooll
Personer du saknar just nu? RASMUS


VEM:

Vill du kyssa nu? rasmus!
Ska du träffa imorgon? bea, judith och dom:)
Sjöng du senast för? Johanna
Spelade du tv-spel med senast? vet inte..
Är söt? jag hehe


VAD :

Gör dig glad? mina vänner
Gör dig ledsen? en viss person
Vad vill du helst göra nu? dusha!
Önskar du att du slapp göra? vara hemma
Vill du ha nu? KLÄDER
Önskar du dig i födelsedagspresent? för mycket
Längtar du till? jullovet
Tycker du om dina betyg? har inga:)
Ångrar du i ditt liv? mycke
Är det bästa som hänt dig? familjen, vänner & ramsus
Hur mycket är klockan? 17.03
Är du rädd för? döden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0