HEJ JAG HETER HEDDA JUNGDALEN

Vad heter du? Hedda Jungdalen
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Isabella
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Stella...
4. Vilket stjärntecken är du? Stenbock
5. Vilken årgång är du? -95
6. Vart bor du? Lägenhet vasastan sthlm
7. Bott utomlands? Nepp, bara på hotell ;)
8. Flyttat antal gånger? 1 gång,
9. Vart skulle du vilja bo? Stor lyxig villa
10. Vilken skolklass? 7
11. Vad vill du bli när du blir äldre? POLIS !

UTSEENDE
1. Hur lång är du?
1,61 cm
2. Hur mycket väger du? 39 kg
3. Hårfärg och frisyr? Mörkbrunt oftast uppsatt
4. Ögonfärg? bruna
5. Mest nöjd med? Mina bröst haha(A)
6. Minst nöjd med? benen
7. Skostorlek? 36/37
8. Glasögon? jupp
9. Har du några piercingar/tatueringar? Nej, bara hål i varja öra

FAVORITER
1. Filmer? Action & thriller
2. Låtar? Bottel up tror jag den hette( The pyssycat dolls & Snoop dogg)
3. Årstider? Sommar såklart !
4. Mat/dryck? Cheesburgare
5. Djur? Hund
6. Färg? Vitt
7. Parfym? Naomi Cambells
8. Tv-program? DH, ugly betty & Gossip gilr
9. Ämne i skolan? so.. vet inte
10. Sysselsättning? Shoppa , vänner och dansa

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? Brun skinnjacka från Portobello punk& canada goose väst
2. Vad använder du just nu för skor? MIna älskade uggs
3. Favoritfärg på kläder? Typ svart, vitt
4. Favoritmaterial på kläder? Haha, vad menas med det ? :P
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Fjällräven
6. Favoritaffärer? HM och monki
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? för mkt...
8. Favoritmärke? Top shop & Dr denim
9. Vad har du för byxstorlek? Haha, ingen aning
10. Vad har du för tröjstorlek? Det varierar, men typ S eller 34

BLANDAT
1. Vad heter din morfar?
Jag har glömmt(A)
2. Var har du i din:
a) Jackficka just nu? Skräp
b) Jobbväska just nu? Jag räknar det som skolväska: skolböcker, smink och annan massa skit
c) Handväska eller liknande just nu? Samma som ovan
3. Vad är du beroende av? Godis tyvär!
4. Vilket land kommer du i frånn? Sverige & Colombia
5. Vilken sorts lipsyl använder du? ääh inget faktist...
6. Vad tror du på? vaa? Inget jag är absolut inte kristen
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? No
8. Vad köpte du senast? smink...
9. Har du nåt husdjur? nepp
10. Var bor du? sthlm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0