Hej sjukling !

åååååååh !  Jag är sjuuk, fan va jag hatar det.
Drar till London på Torsdag kväll, alltså om typ två dagar och jag ligger hemma framför TV'n och dör villken sekund som helst.... aja, va iaf i skolan på spanskan eller typ halva spanskan, snackade med Jossan i korridåren alldedes för länge i början så Joel fick säga att jag kom senare så vi skulle hinna prata (a) Spanskan va iaf chill, bestod enbart av pea och läsa bloggar, och fjortis duunk haha,  sen stanna jag iaf i början av matten sen stack jag, det känndes verkligen som om jag skulle dö.. :/   på vägen hem typ nästan svimmade jag. eller det känndes som om jag skulle det iaf..suck suck ! kom hem för typ en timme sen och har bara legat och vilat framför OC sen dess... nej men nu ska jag fortsätta titta....om jag inte dör av anstränging när jag går dom två metranar som jag behöver gå för att komma från datan till TV'n....

här får ni en rktigt ball bild på tjejen som förgyller min dag med sitt skratt och prat, min bästa vän som gör mig lycklig när jag helst vill gråta !   Visst e hon snygg ? ;

Klicka f�r att st�nga bilden

Big fucking slämm kyss från Mirre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0